Klinika przed NorthSails Mistrzostwami Polski Masters 15-17.08

Prowadzącym będzie Mirek Rychcik – świetny trener, legenda polskiego Finna.

Zajęcia rozpoczynamy we wtorek 15 sierpnia o godz. 12:00 w marinie w Świnoujściu – bazie NS MPFinnMasters.

Serdecznie zapraszam,

Bogusław Nowakowski POL 26

Relacja:

Rozpoczęliśmy treningi we wtorek po południu przy wietrze 4-5 B z południowego wschodu. Ze względu na kierunek wiatru na morzu nie było prawie wcale zafalowania. Oswajałem się z akwenem, prądem wypływającej Świny i bardzo efektownym widokiem na rozwijające się przy morzu Świnoujście oraz sąsiednie Ahlbeck i Heringsdorf . Dobrze się pływało i trenowało. Po 2,5 godzinach byliśmy znów w porcie.

W środę zaczęliśmy od południowych zajęć przy tawernianej ławie, omawiając możliwe okoliczności i cechy akwenu, czekając  na słońce. Wypłynęliśmy po 15-tej i po 3 godzinach byliśmy z powrotem po niewyczerpującym, ze względu na warunki wiatrowe (2-3 B z N), treningu. Pływaliśmy w towarzystwie załogowych łodzi, również trenujących przed regatami i obserwowaliśmy istotny wpływ prądów pomiędzy plażą a rzeką wypływającą głównym torem wodnym. To był piękny, łagodny żeglarski dzień.

Trzeciego dnia podsumowaliśmy w dość krótkim treningu elementy ćwiczone w poprzednich 2 dniach, a potem już słownie w portowej restauracji podziękowaliśmy Mirkowi – to była dobra klinika!